Виховна робота

Виховання – важлива справа, ним вирішується доля людини.

Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

Пріорітетним у виховній роботі закладу є: 

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • збереження морального, психічного та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації учнів, виховання в них життєвої компетентності.

Мета виховання:

  • створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
  • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал .

 

Основні напрямки виховної роботи:

Зміст виховання :

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ціннісне ставлення особистості до людей;
  • Ціннісне ставлення особистості до себе;
  • Ціннісне ставлення особистості до природи;
  • Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення особистості до праці.

Виховну діяльність спрямовано за принципами:

  • системності;
  • національної спрямованості;
  • гуманізації та демократизації;
  • творчої діяльності;
  • самостійності і самореалізації;
  • врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

Виховання учнів реалізується в процесі організації: 

  • навчально-виховної діяльності;
  • позаурочної та позакласної діяльності;
  • позашкільної освіти;
  • роботи органів учнівського врядування;
  • взаємодії з батьками, державними установами.

Виховну діяльність спрямовано на виконання:

  • організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
  • реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в  колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
  • реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
  • співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об ‘єднаннями;
  • забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.