Сторінка психолога

Візитна картка

Моє кредо:

Не дивитися на дитину, а бачити її, не слухати, а чути її, не знати все про неї, а розуміти її.

Фоміна Вікторія Сергіївна

Закінчила  навчальний заклад: Миколаївський державний педагогічний інститут, 1998

Спеціальність: учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та практичний психолог в закладах освіти 

Категорія: спеціаліст І категорії

Педагогічний стаж: 21 рік

Стаж роботи  психологом:  10 років

Робота над науково-методичною проблемою: 

” Психологічний супровід освітнього процесу шляхом упровадження інноваційних соціально-психологічних технологій і методик, формування здібностей до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються».

 

Робота  практичного психолога  виконується з урахуванням основних нормативних документів про психологічну службу системи України:

-Положення про психологічну службу системи освіти України (Наказ МОН України від 22.05.2018р. № 509);

– Етичний кодекс психолога;

– Закон України «Про освіту»;

– Закон України «Про професійно-технічну освіту»;

 Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.”;

– Лист МОН України від 24.07.2019р. №1/9-477 «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;

– Наказ МОН від 08.08.2017 No 1127 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби на період до 2020 року»;

– Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»;

– Закон України № 2657-VIII від 18.12. 2018 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;

– Наказ Міністерства освіти і науки України No 1646 від 28 грудня 2019 року «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 р. за No 111/34394;

– Наказ Міністерства освіти і науки від 26.02.2020 No 293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»;

– Лист Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 року за No 1/11 –881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосувань норм Закону України щодо протидії булінгу»;

– Лист Міністерства освіти і науки України від 20.03.2020 року No 6/480-20

«Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) закладах освіти»;

– Лист Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 No 6/645-20

«Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії»;

– Лист Міністерства освіти і науки України від 13.01.2020 No 6/37-20 «Про підвищення рівня педагогічної компетенції щодо запобігання та протидії проявам насильства в закладах освіти»;

– Постанова КМУ від 10.07.2019 р. №636 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»;

– Лист МОН щодо профілактики суїцидальної поведінки від 28.03.2014 №1/9-179;

– Лист МОН № 1/9-414 від 27.05. 2019 року «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;

А також на основі вивчення запиту адміністрації ліцея, керівників груп, майстрів виробничого навчання, вихователів гуртожитку, здобувачів освіти, батьків.