Відео

В Україні запустили соціальні ролики про причини загибелі у ДТП

Соціальні відео-ролики проекту «Стривай» поширюватимуться у кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах Громадські активісти організації Traffic Challenge запустили національну інформаційно-освітню кампанію «Стривай!». Інформаційним партнером кампанії є «Главком».

Зокрема, це 5 анімаційних соціальних роликів про найпоширеніші причини загибелі людей у ДТП. За сюжетом роликів «бог», якого озвучив фронтмен гурту Dzidzio Михайло Хома, закликає водіїв та пасажирів не робити дурні: не перевищувати швидкість, не сідати за кермо у стані алкогольного сп’яніння, використовувати паски безпеки, автокрісла для дітей, одягати шоломи мотоциклістами.

Повний текст читайте тут: https://glavcom.ua/country/society/v-ukrajini-zapustili-socialni-roliki-pro-prichini-zagibeli-u-dtp-510701.html