Розвиток освітнього виховного простору в контексті надбань теорії поколінь

25 квітня 2018 року відбулося в ліцеї засідання методичної комісії класних керівників, вихователів гуртожитку, бібліотекаря та керівників гуртків  на тему: “Розвиток освітнього виховного простору в контексті надбань теорії поколінь”. Вела засідання голова методичної комісії Фоміна В.С.

Актуальність теми викликана змінами, які відбуваються на глобальному і національному рівнях, які привели до трансформації вимог,  як до учня, так і до педагога. Кожне покоління має свої індивідуальні риси, і не завжди вони напряму комфортні для сприйняття іншими поколіннями.

Нові технології змушують людський мозок змінюватися  в небаченому досі темпі. Діти, які ніколи не жили у світі без Інтернету, вже «заточені» під віртуальну реальність. До навчального закладу  зараз приходять абсолютно нові за типом мислення учні. Якщо орієнтуватися на теорію поколінь, нині за партами сидить покоління Z — «цифрові» діти.

Як педагогам  і батькам з інших поколінь уникнути конфліктів з дітьми, як виховувати  медіаграмотність та медіакультуру, – з’ясовували педагоги на засіданні методичної комісії.

Після теорії, презентації, яку виклала відповідальна за МК Фоміна В.С. та конструктивної дискусії, щодо методів та форм, які бажано  застосовувати в роботі з дітьми нового покоління, був проведений  блок   практичних вправ.

Корисні посилання за темою:

Як вчителям порозумітися з «цифровим» поколінням дітей

http://mediaosvita.org.ua/uk/

http://ms.detector.media/mediaprosvita/mediaosvita/kontseptsiya_vprovadzhennya_mediaosviti_v_ukraini_nova_redaktsiya/

http://ms.detector.media/mediaprosvita/kids/navischo_shkolyaram_predmet_z_mediakulturi/